Monday, March 29, 2010

Mommies Blogger Award!!

Cantik kan Award ni...very harmony




1) Bagi ucapan terima kasih pada siapa yang bagi award ni dan postkan dalam blog:
Terima kasih to shiela .... aku sangat hargai.

2) Listkan tarikh lahir anak yang first dan seterusnya letakkan sekali nama anak yang ke 2, 3, 4 dan seterusnya:
Anak 1st - 21 Dec 2007. Sorang je anak buat masa ni,lom terpikir untuk tambah lagi.

Ni masa bila yer,lama dah. kalau tak tahu..mesti orang kata boy. Bila tanya nama,mesti orang akan cakap..perempuan ke..hahaha.


3) Sesiapa yang pregnant boleh letak gambar pregnant:
Alaa..aku tak pregnat lagi sekarang ni. Nanti kalau ada hasil,aku kasi upload erk..hahahhaa

4) Serahkan award ni pada sesiapa yang anda rasa hot mama:

1. K ai
2. zura
3. Hanim
4. e@da
5. Ila
6. sya
7. nana
8. eryn
9. CT (yangku sayang)
10. All my blog list

6 comments:

Nana said...

aku dah ada award ni afne bagi tp aku skip tag hahaha..kira halal la ek hehehehe

A.I said...

yeay!! dpt lagi award. cantek la award ni. sweet je. ok, aku kutip yek.

maceh lalink kembo lain pewotku...

saveme_zero said...

nana - roger,xde hal..ekekeke

k ai - sila2,jgn malu2.

fazilzura said...

kak .. ZURA tu daku ke dak zuraiwan ??? compus ni

saveme_zero said...

zura - ko le,mane aku kenal zura lain dah..hahaha

shi3la said...

TQ sudi wat tag nihh..