Tuesday, March 16, 2010

Sorry....




Lamanya tak update blog aku ni. Sori la kawan-kawan yer,memang ada stori nak share tapi keadaan aku yang sangat ting tong tak mengizinkan aku nak bermadah helah kat sini..ekekeke. Last week aku demam sampai la sekarang ni..tak baik-baik lagi tapi tetap datang kerja..maklum la..pekerja cemerlang..muahahaha (ada yang muntah lak nanti..ada aku kesah!hahahaha)

Banyak sebenarnya aku nak share,tunggu la dalam minggu ni yer kalau-kalau berjaya. Ohh..takde apa yang surprise pun,biasa je..ekekekek. Nanti ada masa,aku update lagi ok.

5 comments:

Siti said...

Ju...alahai siannya..ramai tul yg demam skang ni..cuaca tak menentu..semoga ju cepat sembuh.

fazilzura said...

nandung ke kak

saveme_zero said...

ct - tu le,lom ok lagi. ubat dah abis lak tu.

zura - hahaha..ko jgn. aku kasi ko dulu la. pastu br ko pas baton kat aku tau..hahahhaa

ayien78 said...

ko ni bikin aku suspens jek baca....tapi acap2 mcm hint2 nk bagitau alya dapat adik baru.....

dah due dah ...ok jek kalau go for 2nd baby hehehehehe

~chekuna~ said...

salam sue..apa kabar...
meh amik award kat blog sy..