Thursday, May 13, 2010

Demam Piala Thomas

Sekarang tengah musim demam piala thomas. Akhirnya Malaysia masuk ke separuh akhir,malaysia akan bertemu cina. Harap-harap M'sia dapat mara ke final nanti. Ni semalam aku snap beregu tapi sayang,takde rezeki. Pendapat aku,team beregu ni dah main dengan bersungguh-sungguh..saingan sangat sengit. Well done! Walaupun tewas tapi tak bererti terus gagal. Maju MALAYSIA!

video





7 comments:

MAS said...

wah..semangat betul ko yer..aku pn tengok jugak..bila dh ke separuh akhir lagila..berkobar2 aku nak tgk ni

Fiza Nordin said...

sopi selalunye belum kul 10 dah landing atas katil.tp semalam bukan main terbeliak bijik mate ngadap tv.mulut sekali ngonyel...jenis tgk games mulut takmo diam punye... aloo...adoii... come on, come on!!! haishhhh memacam perkataan le keluar...yg tak tahan kalo dia menjerit...sampai aku perli "klu anak2 jerit marah...ni bapaknye yg jerit, camne???" diam sekejap...pehtu balik... jadi bahan gelak kami anak beranak plak sopi aku tu semalam hahahaaa!!!

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

menjerit2 +s aspen cam nak bersalinnnnnnn dibuatnya smlm

fazilzura said...

hehehe nmpak dak geng2 MAHSA ..
smlm big bos pun g tgk live

Nietanozie said...

hdup Malaysia........!

Nana said...

aku layan time piala thomas jek heheheh semalam tgk sorang, sorak sorang2

E.L.I.Z.A said...

mak aii sempat snap heheh........harap mesia dpt ke final..wat sakit jantung je tgk game haitu heheh