Wednesday, May 19, 2010

Outing to KL

Tak sempat aku nak story mori pasal outing ni,semalam busy sangat disebabkan isnin aku EL..alya demam sikit.Hari ni syukur alya dah sihat.Jumaat lepas aku ke KL,shopping sikit untuk rumah + alya. Aku plan cari langsir untuk rumah baru tu,lagipun dah 4tahun tak bertukar langsir..hehehe. Aku,alya,adik & kakak aku window kat KL,kakak aku keje...tapi lunch dari pukul 12 sampai 3..so ronda-ronda la kan.

Aku pilih kain kat nagoya,ambik yang murah je. Pilih punya pilih,ambik yang senada dengan kaler rumah. Aku tempah kat nagoya terus,senang citer. Siap dalam minggu depan..hehehe. Lepas ke nagoya,terus ke sogo. Plan nak cari kemeja untuk somi,kebetulan ada pulak sale brand Miki,Seed & Padini. Aku pun tak lepaskan peluang untuk tengok,untuk aku...blouse,untuk alya aku rembat 2 helai tee,2helai seluar & blouse..semuanya RM9.

On da way nak balik,alya nampak pulak spek barbie. Sekarang ni alya layan barbie & ben-10 jer. Sibuk nak spek mata,try yang tu la..try yang ni la..pilih-pilih..alya kenan yang biru tu..rege RM19.90 jer.

4 comments:

@e_da said...

wah bestnya alya g shopping ek...

D.O.U.B.L.E...S said...

anak dara camgitu le wei...

elly @ suely said...

wahhh mcm ank dara ko kak... hehe

alyyani said...

amboi, dah pandai bergaya la anak dara sorg ni. cantik lak tu spek dia.