Friday, June 11, 2010

Akhirnya....

Akhirnya, berkat kesabaran...terpasang juga internet kat teratak aku ni. Senin lepas aku ke TM Point untuk penukaran nombor telefon,memandangkan nombor sebelum ni memang bermasalah. So setelah diberikan nombor baru,aku terus register untuk streamyx terus. Setealah genap 4hari bekerja,pagi tadi aku call TM sebab takde lagi return call dari pihak TM. So tadi setelah diberi no.contractor streamyx..aku terus call tanya pemasangan dirumah aku..then dia kata akan return call balik.Dalam masa 15min,contractor tu call balik..dia kata petang nanti dia datang pasang.

Aku ingat nak balik awal je tadi tapi opismate tu nak order pc dengan dell...dia mintak tolong aku untuk orderkan sebab sebelum ni aku pernah beli dengan dell. Isi itu ini...dalam 5.10 settle,terus aku kemas-kemas balik umah. On da way tu,contractor tu dah call aku...cakap dia dah sampai...hahaha...aku suruh je dia tunggu. Zassssssssss..terus aku pecut...ambik alya dulu...dalam 5.45 aku sampai...hahaha..nasib la dia tunggu aku.

Dia tolong set up semua...now i can online from my house la kan...muahahahaa. Opss bahaya juga kalau boleh online dari rumah ni...mau aku bershopping online je kan...ohh tahan nafsu shopping k! hahahahaha

4 comments:

nasz said...

wah syoknya ada streamyx kat umah.. selaamat beronline lah ye kak sue

el said...

tahniah semoga bertenet smpi lebam segala bijik kahhhhhhhhhhhh

Mama Herda said...

patutlaaa aku terkejut kt fb status ko ptg2 ckp ko dh mandi bau wangiii tgh tggu laki...haahaah.

kakyong said...

pasni semakin ralit berblog ler... ;)