Wednesday, June 23, 2010

Rezeki jangan ditolak...MUSUH jangan dicari!!!

Fuhh..tak sempat nak buat karangan..huhu. Actually ni jiran sebelah aku yang kasi. Kebetulan,malam sebelumnya....aku dok terbau wangi je. Aku kenal bau buah ni,macam bau buah macang. Bangun pagi,tengok jiran sebelah letak kat luar buah tu. Balik kerja,dia bagi aku sikit. Wahh...macam-macam tau-tau je aku memang nak..wakakakak. Rupanya bukan macang,kuinin (camne eja erk) dengan buah salak. Macam orang mengidam aku makan...hahaha. Manis gilosss...sampai air buah tu pun meleleh. Korang bayangkan la erk..hahahhaa. Kalau buat sambal belacan ni,perghhhhhhhh....leleh beb!

7 comments:

@e_da said...

dua2 sedap.. my feberet... huhu manga tuu cicah kuah rojak mak bee.. peh meletopss........

saveme_zero said...

eda - bkn mangga,kwinin..hehehe

el said...

kat umah aku ada buah ni
kami buat smbl belacan perghhh mantop
giler kose aku bertambah nak mkn selera tinggi wooooo..nk diet..harammm kalo npk smbl belacan sedap nk mmpuihhh
tgh dok komen kecur lidah pulak adoii

atie said...

kak sue..buah kuinin ue bt sambal memang sedap gilos.....

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

huhuhu
sedapnya
bak la sikit

:: iManja :: said...

hye sue!

kuinin ni wangi kan...wat sambal sedapnyer.....tp buah salak tu tk suke sgt...sebab bau dia cam busuk sket..hehehe

Aleyn said...

Tetiba jer jadik terliur....