Tuesday, June 22, 2010

Gelagat Alya

Ni malam tadi,tengah melayan Fb...alya pun sibuk susun lego dia kat meja ni..then suruh ambik gambar dia yang tak berbaju...hanya memakai spender je. Balik rumah semalam,mula-mula tanggalkan baju....nak kata panas...tak pun. Bila aku jengah...aku tengah masak kat dapur masa kejadian tu...tau-tau dia dah tanggal seluar..dah telanjang bolat..aihh. Aku pakaikan spender je,sementara nak mandikan dia balik.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Bila dah mengantok sangat,macam-macam dah pe-el dia. Sanggup lagi tahan mata tu,melandingkan diri diatas sofa...hahaha. Ni kira tahap tak boleh nak tahan tapi tahan lagi...



--------------------------------------------------------------------------------------

Last week,masa my dad & my sis datang dinner at my house..terubuk punya cerita tu. Ni la kawan main..ni la kawan gadoh. Bila berebut mainan tu yang tak tahan...dah dua-dua bercakaran..ekekekek. Yang si adik tu pun boleh tahan gak,pandai dah nak bergadoh...ekekekek


1 comment:

el said...

hahahaha alya ni mmg lawak tau