Wednesday, June 30, 2010

Grapefruit

Balik kerja,singgah pasaraya bintang. Ternampak buah ni,macam oren tapi bukan. Buah ni kan,uniknya...macam buah limau bali tapi kecik & merah. Ohh yer,buah ni kan..macam ada pantang skit. Kalau perempuan datang bulan,pegang buah ni...dia jadi masam. Betul atau tak...tak tahu la sebab takde bukti yang sahih. Macam buat tapai pun sama jugak,bukan boleh sembarang-sembarang..nanti tapai merajuk. Dengar tu kelakar jugak tapi memang itu la yang terjadi.



4 comments:

irma said...

alahai..kecur air liur aku nengok...semua rasa ada dlm mulut aku ni tgk..masam..manis....huhu bestnyer

el said...

oh buah ni pggey grapefruit eh
aku pggey adek badek buah bali gak hehehe..aku x makan..skit2 ok lah

MAS said...

macam buah limau bali jerr...tp kecik ekk.

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

sue terliurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aku tgk kaler buah nieh ... ala2 buah delima gitu ;-)