Wednesday, June 09, 2010

kacang

Korang suka tak makan ni
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Dah lama tak makan,zaman budak-budak dulu..selalu beli..satu 10sen je! sekarang dah 20sen,susah jugak nak cari biskut ni kan.

6 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

ah ah lah...masa kecik2 suka jer makan...sekarang ni nak jumpa pun susah..

fazilzura said...

SODAPPP .. \penah makan

SyaNa said...

eh bukan ko jual ke kak??
tak jual da ke?

A.I said...

sukeeeeeeeeeeer! skang pon makan lagi :)

idah @mama izzya said...

sedap tul kan

a'a bkn ke mama alya jual kacang ni dl..cover kaler merah tu...

el said...

aku mmmg suke giler biskut kacang ni
mmg antu arrr
tiap2 ari suh od belikan kat kedai depan umah aku....
kalo mkn x hengat...anak2 aku pun suke gak...ritu g cari coklat kat kedai kt g/town berlambak dok ada dlm botol...

od sllu beli RM1.00 dptlah 5 ketul hehehe

ada satu lagi yg manis sikit kaler coklat gelap npk kaacng2 tu kan kan..hehehe keras skit bila makan kahhhhhhhhh