Friday, July 30, 2010

Hi-tea @ Sri Petaling Hotel

Ni citer basi tapi nak citer jugak la kan. 17hb hari tu,office aku buat hi-tea,sepatotnya di Subang pada 10hb..tapi ramai takde & ramai tak nak pegi sana. So pilihan yang dekat,Sri Petaling je la. Hi-tea sini...RM28++. Makanan kat sini not bad,semua cukup rasa tapiiiii...hahh ada tapi ok. Masa pukul 1 lebih,makanan abis! Hahh...MD aku mengamok ko...hahaha. Dia panggil Manager,dia ckp...better outside food! Gila tol la! Boleh dorang tak refill makanan. Rupanya tengah masak kat dapur. Adoii...apa punya la hotel la,baru nak masak. Nasib baik murah & sedap.
Macam biasa..tiap kali hi-tea,aku akan bawa my princess ke office. ye la...selalu aku makan-makan sampai pukul 2 lebih macam tu. Nanti tertunggu-tunggu pulak my princess...sian dia kan. Kalau tak ada apa-apa,aku letak je kat rumah mil..sil aku tolong jaga. Selalunya free je la kalau aku bawa my princess if kena bayar pun aku tak kisah tapi HR aku cakap 'NO NEED'.....i like that statement...muahahahaha

Project Director (white shirt), MD (yellow shirt) & Lynda (contract manager)

All staff....Yang berdiri tu my HR.

Ohh...this is me & my princess.

Time ni my princess kena sakit mata..sian dia. nasib baik dah ok sekarang

We all so happy dapat makan...hehehe

3 comments:

Nana said...

wah beznye mamam..
sian alya xleh buka mata dia

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhh dine kt hotel tueee ;-)

Anna Da Lady said...

hehe...dah lama tak makan kat hotel..mengidam nye...tunggu buffet ramadhan la pulak...