Saturday, July 10, 2010

Nak citer pasal BE jugak!

Sekarang ni iklan nuff,asyik berkelip je. Sangat suka ok! hahaha.. walaupun aku bukan blogger tegar tapi semangat nak berblog tu memang ada la kan.Actually aku bukan reti sangat benda ni,tengok info dari kawan-kawan blogger yang lain.Mula-mula pening jugak nak paham macam mana cara nak earning ni,baca sini..baca sana..baru tau info nak earn duit dari nuff ni. Alaa..untuk seronok-seronok je..hehehe. Ehh..aku suka iklan yang mydeal & bestbuy tu. Yang bestbuy tu..siap diskaun ko. Aku rajin masuk yang tu. Sapa-sapa punya blog ada iklan tu,memang aku tengok..kot ada barang murah yang aku nak..hehehe.



Hahh...ni aku punya,minggu lepas...mystory punya iklan aktif betul kat blog aku ni.Tak kisah la iklan apa-apa pun,sekurang-kurangnya ada jugak keluar..hehehe. Thanks yer en.nuff,bagi iklan banyak-banyak lagi tau..hehehe.So korang,rajin-rajin la berblog ok.

1 comment:

mamashasha said...

congrats...masyukk tu.....