Saturday, October 09, 2010

3 Nuff!! Saya sukaaaaaa!!!

Hahh...korang nampak tak?? sukanya akuuuuu...sejak cashoutkan nuff hari tu...langsung tak masuk lagi iklan dari nuff...ingat dah merajuk...huhuhu. Hari ni keluar ... sekali 3.. syukur alhamdulillah. Saya sukaaaaaaaaaaaaa...hahahaha. Bukan senang nak dapat 3 sekali kan. Sejak menjak ni....rasa mood nak berblog tu dah datang,harus cari bahan untuk berblog...hehehe. Korang yang otai...sure lagi banyak nuff bagi kan.


Nuffnang...sila la beri lagi ye BE baru...tak sabar dah ni nak tengok berkelip-kelip umpama kelip-kelip yang menyinari...ewahhhh...hahahaha....ayat tak boleh blah!

8 comments:

el said...

wahhhhh byk tu tahniah :)
ko dah cashout nuff sure byk la tu
kalo x takan cashout kan .hehehe

Lyana said...

waaauuuwiiiii....gud2... murah rezeki akak...

i??? serender lah nuffnang ni...kalo ade , ade r..malas dah nak pk...kihkihkihhh.....

Mama Herda said...

aku stil x faham cmne prosesnyee..heheheheh...

@e_da said...

samala su sejak cashout lama nuff menyepi.. la ni baru ada....sukerr kan

@e_da said...

samala su sejak cashout lama nuff menyepi.. la ni baru ada....sukerr kan

ILA HAFIZ said...

wah wah..aku pun berkelip2 :) tp xde sgt naik mendadak

SyaNa said...

bagus kak sue :-)
pasni rajin2 lagi update

SyaNa said...

bagus kak sue :-)
pasni rajin2 lagi update