Thursday, October 07, 2010

Dinner simple

Dinner malam tadi...simple jer. Sambal telor..request by en.somi. Then goreng tempe & drumstick perap. Untuk drumstick...aku tambah sikit vege...carrot,kentang,peas&brocoli...semua tu aku goreng jer then tabur oregano sikit.

My princess suka makan sayur-sayur .. so semalam goreng jela. Boleh ratah macam tu jer...hehehe.

Ayam diatas..walaupun legam ... hahahhaa...rasanya sangat la sedap bila dimakan bersama sayur-sayur yang segar itu..hehehehe. Krap krup bila dimakan bersama ayam...hahaha. Ehh...aku tak tipu la..memang sedap (eleh..angkat bakul sendiri konon)...hahahaha

5 comments:

ILA HAFIZ said...

hahahaha...ko lumur kicap ek kat ayam tu. sampai legam..hahahaha...ko masak mmg sedap..:)

eLYies said...

awat hitam legam dah akutgk ayam tu...dah ruper kena hangus terbakar dah tu..hahahaha

Lyana said...

tergodanya ngan sambal telur tu... yana dah lame dah mengidam nak makan...tapi disebabkan kemalasan+kepenatan, sampai skrg tak dan nak masak sambal telur..haishhh...malam ni harus masak...hikhi,hi,

Aleyn said...

Kadang tu yg simple la yg sedap kan?

el said...

hahahah igtkan ayam msk kicap td
tp mmg betul kdg2 yg itam tu yg sedap kannnnnnn