Wednesday, October 20, 2010

Kepala??

Ehh..kenapa paip ni ada dalam sinki???
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Taraaaaaaaaa......paip sinki patah! hahahaha....adehh. Ceritanya macam ni...pagi semalam aku tadah air dalam baldi kat sinki.....sekali masa nak angkat baldi,boleh tersangkut pulak kepala paip tu......kelepokk....kahhhhhhh. Kejut aku ...tak semena-mena...banjir rumah aku...menggagau cari main pipe nak tutup....hahahaha. Pasalnya.....semalam la,aku park kereta bawah pokok ceri. Burung-burung kan suka makan buah ceri,abis bertabur ceri atas kereta aku. Kebetulan pulak...en.somi baru cuci ahad tu...semangat ko mencuci....en.somi & anak dia le..cuci sama-sama. Aku pun semangat je bawa kereta...berkilau memancar.....sekali......hahahaha.

En.somi suruh aku cuci balik....katanya buah ceri tu makan cat...adehh...tak pasal-pasal je aku jadi syampu girl....hehehe. Dah tu...jadi hal lain pulak. Hahh....ambik ko,berangkut ayor dari toilet ke sinki la. Tunggu weekend la baru en.somi leh repair...nak repair sendiri...kirim salam je la...hehehe.

nota : misi mencari kepala paip

3 comments:

fazilzura said...

lor .. smp gitu sekali bukkkk..
kene g crik cepatt

el said...

letak je kepala acid tu hahahahaha larikkkkkkkkkkk

eLYies said...

hahahahahha..sampai tercabut pala paip tu...ganas sungguh ko kak..hahahha