Wednesday, October 27, 2010

Minyak But-But ~ HPA Produk

Korang-korang yang tertanya-tanya minyak but-but....ni la dia. HPA punya produk,sangat bagus minyak ni. Kalau kena gigit nyamuk ke,semut ker,jatuh ke...atau luka apa-apa la,letak minyak but-but ni...insya allah cepat recover & takde kesan yang tinggal. Memang aku standby minyak ni kat rumah. Baru-baru ni tangan aku injured,kena minyak masak.....korang tau kan sakitnya camne,aku letak minyak but-but ni jer ...memang cepat recover & takde naik gelembong air tu...kesan kena minyak pun takde.
Masa raya hari tu pun,my princess jatuh terlanggar tepi meja....rasanya dah citer hari tu. Darah mencurah-curah keluar...aku letak minyak but-but ni...memang darah terus stop. The hari tu....my princess jatuh kat taska,pengasuh kata tersembam ke lantai...kawan dia tolak...benjol besar telor okeh! Geram je aku.....budak tu selalu buli budak-budak lain. Sakit tol hati aku,kalau berdarah...memang aku jumpa makpak dia. Nasib la takde muntah ke apa....adehhh. Balik rumah terus aku letak minyak but-but ni,esoknya dah nampak surut....takde blueblack pun.

Korang yang ada anak kecik....elok la standby minyak ni & of cos..kalau travel mana-mana pun aku memang bawa minyak ni. Incase apa-apa la kan. Lupa nak bagitau...minyak ni RM10 je sebotol.

3 comments:

@e_da said...

wahh bagus berape regenya ni sue

saveme_zero said...

RM10 je ieda..boleh la beli.

el said...

bgs eh ubat ni..aku skrg pki ubat gamat jek..so nak torai lak pki ubat bubut..cute nama ubat ni hehehe