Wednesday, October 13, 2010

Potong rambut versi sakura

Cantik tak design rambut gambar ni....rasa macam nak potong rambut gini la. Ala ala pendek berlayer..smart je kan. Rambut sekarang ni panjang dah & selalu gugur. Korang ada masalah rambut gugur tak?? Macam mana ye korang atasi?? Meh la share sikit petua-petua yang korang amalkan.


Penangan tengok naruto....girlfren naruto ni tau,setelah dia dewasa...sangat la cun..sesuai tol dengan rambut ni. Perasan tol .. berangan ala ala masuk dalam animasi. kang dah masuk tak boleh balik....macam mana?? sapa nak jaga somi & anak ko...mereng dah ... hahaha.

Nota : sangat fanatik dengan NARUTO

4 comments:

Lyana said...

dulu arwah mak penah cakap, kalo rambut asik gugur2 nieh...kene potong rambut....

tulah petuanya...silakan kak sue potong ala sakura eh....comel...

fazilzura said...

bley je kak .. tp jgn colour pink udah ler

Mama Herda said...

ikut ko le kak..pastu kasi blow sikit bru lawo..hehe..

el said...

aku pun nak potong pendek gak
dh pjg beno lg pun tgh peknen rimas
leh la tiru gaya sakura ni hahahahaha