Thursday, October 21, 2010

Sate Emas @ Medan Sate Kajang

Semalam adik kecik aku...ekceli adik bongsu....ajak makan sate. Dia nak belanja makan sate..muahahaha. Lepas pukul 8...aku terus roger ke kajang..berdua je.my somi kerja..hehehe. Pilihan we all.....sate emas di medan sate kajang. Kat sini segala sate ada,semua la...sebut je..insya allah ada. Rasa sate kat sini....terbaekk & marvelos! seyes cakap la....lebih sedap dari sate samuri. Kat sini...daging dia semua fresh.

Sate yang diorder..sate ayam,daging,perut,hati & paru..semua fresh...juicy je bila makan. Memang tak mengecewakan la kalau korang makan kat sini. Walaupun sekarang ,tempat ni tak ramai orang & banyak kedai dah tak bukak .... keadaan kat sini masih selesa & parking pun senang. Semua adik badik aku ada..kecuali abg long aku & famili..dia ada kelas malam,so tak dapat nak join. Maybe next time pulak...plan makan ikan bakar...hehehehe. 

Ni table aku punya...hehehehehe

Batisya yang dah sabar nak bedal sate

Aku yang dah kelaparan..muahahaha..sedap air jus belanda ni tau

My dad & my young bro

We all yang happy coz dapat makan free...hehehe

Time to play ye you all...batisya n kazen

Masing-masing kepenatan...hehehe

6 comments:

Lyana said...

adoiyai...sodapnye den tgk sate tu..mengancam woooo...kekekekkee

ainul pun suke sgt2 makan sate

el said...

wow sate..harus g terjah beli nti huhuhu laparrrrrrrrrr

ILA HAFIZ said...

lama aku x g makan sate kat kajang. sate samuri yg kedai2 ni x sedap. nak sedap p kajang je kat belakang stadium tu.

Aleyn said...

Dap nyer Sate tu,...

Nana said...

lapa aku wei..hehehe dah lama xmakan sate arini ada psr malam bole la crik sate kakakakakka

kakyong said...

bestnya makan satay,,,