Thursday, October 07, 2010

Whopper for RM1

Semalam korang pegi tak Burger King...ada promotion Whopper RM1 with any purchase soft drink. Kalau BK ni dekat dengan office aku,memang aku beli dah Whopper ni. Bukan senang nak dapat promosi Seringgit ni kan...kalau air + burger..dalam RM3..ok apa. Selalu burger pun dalam RM2.80 kan....belum campur air lagi..hehehe...tu kalau burger biasa.

Petang semalam call en.somi,request la jugak burger seringgit ni kan...tapi en.somi kata tengok la macam mana. Teringin jugak BK ni....hehehe. Dah lama tak makan sebenarnya BK ni sebab outlet kat KL ni tak banyak. Sapa yang dah cuba tu...sedap tak???

3 comments:

ILA HAFIZ said...

hahaha..aku x berjaya dptkan semalam. apis ckp dia g..BK tutup pintu kaca tu.. dia bg sekali masuk 4 org tp beratur dah panjang gilee.. lastly apis belikan aku mcd jek.. :) haha

mama tisya said...

sedap burger BK nk2 plak dpt rege rm1..tp smlm tk dpt cz out of stock dh

SyaNa said...

malas mau pegi sbb tau sure panjang gile Q