Monday, October 11, 2010

Yeyyyyyy..saya dah dapat!

Yeeeeeeeee...aku dah dapat BE baru dari Nuff! I love u nuffff...hahahaha. Lama betul menunggu BE dari nuff ni tau. Ingatkan dah merajuk abis. Bahan nak update dah ada tapi tak sempat betul nak buat kat rumah. Nama je ada tenet...tapi tak guna sangat pun...hahaha. Selalu update kat office. Dulu meroyan nak tenet kat rumah..dah ada tak reti-reti nak guna..hahaha.

Kali ni...aku dapat 3 BE dari Nuff....dari Citibank,Aliance & AA. Meriahnya...TQ Nuff!

3 comments:

Nana said...

TAHNIAH2 AKU LAK SKANG BE MAKIN BERKURANGAN LA..TINGGAL 1 JE

shiemz said...

bersoka ria la hang na.... heheh

kakyong said...

tahniah.. byk tu..
kakyong tinggal 1 jer..
bila la nuff nak kasi baru ni..