Thursday, November 04, 2010

Ambik darah

Semalam pegi klinik untuk kali ke-2. Doctor kasi MC 2hari...semalam & hari ni. Kondisi badan mama sangat weak (ehh yeke..boleh pulak update blog yer..tipu ni..muahahahaha) Stress tau duduk rumah....canguk je tak buat apa..so baik update kan. Semalam doc kasi ubat demam yang kuat skit. Kali ni mama demam terok sangat,jarang la demam lama-lama ni..banyak dosa kot..huhuhu. Takpe la..mama redha kalau sakit ni untuk hapuskan dosa mama...aminnn.

Sakit kali ni....start dari batok,selsema...langsung demam membawa kepada sakit sendi-sendi..lenguh abis satu badan..bisa pun ada....huhuhu. Batok toksah cakap la...sampai muntah yang pahit tu..biasa orang demam panas sangat,akan muntah yang pahit jer..asid je keluar. Nak makan tak lalu...minum pun air kosong jer. kang minum manis sangat,dah melekat pulak kat tekak...lagi menambah batok.

Pukul 3pagi..tiba-tiba terbatok..langsung muntah sampai meleleh air mata. Semalam doc dah pesan..suruh datang balik untuk ambik darah. Mintak simpang la kan...harap demam biasa jer.

Pukul 4 nanti...nes akan call bagitau result.Hope semuanya ok...tapi seriusly..sangat tak larat dengan demam ni. Jadi lenguh satu..bisa satu badan..huhuhu. Nak buat kerja apa pun tak boleh...huhuhu. Berjalan pun rasa macam seret je kaki tu...huhuhu

Kawan-kawan doakan saya cepat sembuh yer. Sekarang my princess pulak batok-batok...sure jangkit dari mamanya. Hope both of us will recover soon...aminnn. Insya allah

2 comments:

ILA HAFIZ said...

demam virus kot

ieda said...

musim demam skrg..mudah2an kak sue n alya kembali sihat..