Monday, January 24, 2011

I'm back but....

Hai semua! Ada yang rindu pada saya tak?? ngeh³!Lama betul tak update,biasa lah..mood agak swing..dengan kesibukan kerja lagi. Minggu yang lalu,saya sibuk dengan drama korea..so waktu agak padat untuk update blog..hehehe. Sibuk menonton drama rupanya yer. Ok...yang dah basi tu,biarkan berlalu.

Sabtu kelmarin,saya menghantar suami saya ke office. Ermm...suami saya menjalani kursus induksi di Trolak selama 10hari. Ini adalah pertama kali kami berjauhan,tak pernah lagi la sebelum-sebelum ni. Saya cuba menguatkan mental & fizikal....hehehe.

Cuba nak melekatkan diri pada ayahnya

Masa semua orang dah sibuk nak naik bas...masa ni la dia dah mula o ek...o ek. 'Nak naik bas'. Dia ingat nak pergi dekat jer..tu yang nak ikut sekali.

Ayahnya cuba memujuk lagi....hehehe. Dia nak naik jugak..at the end,ayah dia bawa naik atas bas jugak. Dah dapat naik tu...dah tak kisah pun. Nak naik tut-tut pulak...ekekekekek. Nanti mama bawa yer

Hahhh....tengok! melekat dengan ayahnya

Untuk tatapan suami tercinta..hehehe. Kita suruh dia tengok kamera,dia sibuk tengok tut-tut

Us!

3 comments:

Mama Herda said...

waaa 10 hr ko..sian alya..sah2 rindu dendam ni nti..mcm aku hr tu mizi gi konvoi 7hr..aduyai...bapaknye pn x sggup nk jauh pastu..

Mommy Prince said...

ekeke..aku dulu memula camtu gak lah..tp dah tiap2 minggu dah lali dah laki takde.tp rindu tu takyah ckp.rindu serindu2nya.hehehe.

Mieja@Amiizaa2001 said...

Alalalala manjanya alya dgn ayahnya:) sangat comel....auntie geramlah nk kisss:):)