Thursday, March 24, 2011

Ayam Kalasan Tak berapa Seri

Malam kelmarin masak nasi goreng cili api je.Untuk lauk tambahan,mama buat ayam goreng kalasan berseri resepi dari blog Knor. Tapi tah kenapa,mama buat macam tak jadi..hahaha. Tak naik ko serinya..adehh! Rasa dia lemak²,selonggok ko tutup ayam goreng,tak nampak langsung rupa ayam..hahaha. Pasni dah tau camne nak bajet. Princess suka makan yang hampas dia ni..hehehe

Nak resepi korang boleh refer kat blog knor. Bahan dia pun mudah je.

No comments: