Tuesday, March 22, 2011

Restoran ABC

Sabtu malam hari tu,balik dari kenduri memang tak larat la nak masak. Untuk hubby dah masak siap², Sambal sardin cili api. Tekak teringin nak makan tosai,cakap dengan hubby...`sayang nak makan kat ABC la yang..nak makan tosai rawa'. Pukul 8lebih keluar rumah, untuk mama..tosai rawa & untuk princess fish & chip..hubby minum je sebab dia tak nak makan,malam tu nak main badminton..takot pancit..hehehe

Fish & chip

Tosai Rawa

3 comments:

nasazfrog... said...

gambar atas nampak sedap...

eLYies said...

aku laparrrrrrrrrrrrrr

ieda said...

restoran ABC kat puchong ni pun ada..heheeh