Tuesday, March 01, 2011

Saya suka makan durian

Hari sabtu kelmarin,pergi pasar malam. Kebetulan tepi jalan tu ada jual durian. Princess nampak je...`nak durian'. Balik tu singgah,beli la 2 biji..RM40 then dapat sebijik free. Ok la kan,durian longgok dah abis..yang ada timbang aje. Princess ni memang hantu durian! Pantang nampak,sure nak. Mama bawa balik sikit jer,lebih tinggal kat rumah mil. Mama & hubby bukan kaki durian sangat. Mula-mula dia dah makan 2 biji,lepas setengah jam..dia bantai lagi makan. Berselemuih la!satu rumah bau durian..sampai pening dibuatnya.

Hari tu dia nak makan,mencari jugak tapi takde musim pulak. Then masa balik semenyih,pesan kat ayah mama,kalau jumpa durian..belikan. Ayah mama belikan...2 biji RM75!grrrrrr...D24 ko!  puas makan..isi tebal,puas le makan.





2 comments:

eLYies said...

huhuhu..sebijik RM20..mahai sungguh...nasib baik la anak2 aku tak makan doyan..kalo dia mintak JENUH!!!

ieda said...

wah2 sungguh x hinggat kalau makan deyan nie .. aunty nak cikitttttttttttttt