Monday, March 14, 2011

Sesi menggodek mesin basuh

Sabtu tu hubby kerja,lepas dia cycling..dia menggodek mesin basuh pulak. Mesin basuh mama rosak!huhuhu. Dah berminggu rosak,kejap dia ok kejap k.o. Penat wehh basuh baju dengan tangan. Sabtu tu,dah tak larat..lepas kerja mama hantar baju kat dobi..senang! Hubby cek itu ini,tak dapat nak agak yang mana rosak tapi rasanya pam nak masuk air tu rosak kot. Hubby cakap dah tanya kedai,caj dalam 100 lebih. Repair je la kalau boleh repair kan,dari tersadai macam tu. Tak larat le nak basuh dengan tangan.

Hahh..ni la rupa isi dalam

Tu pam masuk air... mungkin yang tu la rosak.

Harap boleh repair,pasal je nak beli baru...duit beb!

No comments: