Friday, March 04, 2011

Tepung pelita zaman moden

Korang suka makan tepung pelita tak? Ni favorite mama..sangat suka. Dulu-dulu punya,atas bawah berlemak..sekarang ni atas santan bawah macam agar-agar lembik je. Susah nak cari yang betul-betul pure tradisional sekarang ni. Asalkan boleh je.

     
Tapi nasib baik sedap..mama tak suka tako,yang ada sengkuang cina kat bawah. Memang tak boleh blah kalau makan...hehehe

2 comments:

Bibu said...

ade tepung khas kan buat ni?aku ingat kwn opis lama aku dulu rajin buat ni..tapi aku suke yg ade sengkuang tu sedap!

iera_ayen said...

aku x leh makan yg sengkuang tu...suka yg mcm ni lagi best...hmmmm sedapnyer