Tuesday, May 03, 2011

Sukaneka Al-Fath

30hb April 2011 kakak sukan.Ingatkan satu tadika jer,rupanya semua cawangan al-fath. Ada 6 cawangan yang bersukan sekali. Sukan kali ni di Padang Sek. Keb. Alam Damai. Masa mula-mula,mood kakak ok. Hubby & mama datang sekali. Hubby ni bukan boleh sangat kalau takde geng,mula la dia sangap. Dah tu,kakak pun ikut ayah dia sekali merayap. Mama pulak,jadi pengadil bidan terjun...hahaha. Kesian dengan cikgu-cikgu yang tak cukup tangan,dah tu takde pulak urusetia semua. 

Acara yang kakak masuk rupanya ketam jalan senget,ingatkan mama & hubby yang kena masuk..kahhh. Ada 14 acara semua,ketam jalan senget..acara yang ke-13. Si kakak ikut ayah dia melepak,tak nak berkumpul dengan kawan-kawan dia. Mengada lebih kalau ayah dia ada. Dah tu asyik nak melalak je,kawan usik sikit...dah bergenang air mata...hahahaha. 

Bila turn game kakak,tanya cikgu...cikgu boleh cakap dah ganti dengan orang lain. Aihh...langsung kakak takde masuk acara. So dari menunggu melangut,hubby ajak balik sebab kakak dah buat acara dia sendiri...hahahaha


Kakak line up

Borak kejap la

Cikgu susun..sape rendah depan..ekekekek

Masa untuk bersiap sedia

Lecak! sebab pagi tu hujan lebat

Apa la yang kakak tengok tu






Sukan diadakan di hall sekolah sebab padang terlampau lecak

Dah terputus pulak


Tu baru lepas menangis...hehehe





The parents

Tunggu pengumuman masuk barisan

My hubby


video
video

2 comments:

eLYies said...

wow..syoknya alya bersukan.....ko jd pengadil yer kak sue..jgn kasi alya je menang yer..hahaha..kena ADIL..hahaha

Bibu said...

dpt adiah tak?sume kene dpt kan?best tak kakak?