Wednesday, June 15, 2011

Kenduri Kahwin

Sabtu kelmarin,lepas pergi interview ada kenduri kahwin kawan hubby mama. Nasib hubby ingatkan,mama pergi dengan kakak jer..hubby wakilkan mama sebab hubby kena keje sabtu tu. Orang lain pakai baju kurung,mama pakai seluar je...hahaha. Kakak pun mama tak tukarkan baju sebab tak teringat kenduri hari sabtu.

Kakak ni suka kalau tengok pengantin,semangat dia. Makan nasik pun banyak hari tu sebabnya mama tak bagi susu kat dia...tu lapar agaknya..hehehe. Kalau dah minum susu,memang payah la nak makan nasik.





Tema pengantin hijau hitam,cantik gabungan kaler ni. Berseri² pengantin...moga kekal hingga ke akhir hayat...aminnn

No comments: