Tuesday, June 14, 2011

Reedem from Mead Johson

Setelah disimpan lama,akhirnya...dapat juga redeem dari catalogue Enfamama club ni. Mama redeem Smart Marble Roller Toy..mata yang diperlukan 870 point. Suka betul kakak dengan toy baru dia,yang tolong buat ayah dia la kan. Harap kakak,mau patah benda alah tu..hehehehe



Kakak dah tak sabar nak tengok hasilnya,kejap² kena marah dengan ayahnya...hahaha. Sabar la dua beranak ni tau,kejap baik kejap gadoh...hehehe.

2 comments:

fazilzura said...

wah cm besh je mainan tu kak

el said...

aku x redeem2 lg tuk kupon dutch lady..anmum pun aku x simpan eeeeeeeee ape aku buat kt rumah eh ish2 gara2 kelab jutawan la ni ahaks

http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=elly