Wednesday, June 29, 2011

Wira Golok,anak² wira & Pedang Setiawan

2 minggu lepas balik semenyih,kemas rumah ayah mama.Banyak juga buku yang nak kena buang sebab dah naik anai². Dalam banyak² buku,yang paling mama sayang..komik mama ni. Since mama umur 13 tahun dah start membeli komik. Orang lain beli majalah remaja la apa la,bila sebut majalah² macam tu..sure mama akan blur...hahahaha. Gile addict dengan komik,kalau jumpa orang lain punya komik pun sure mama akan pinjam baca. 

Yang jadi koleksi mama,komik anak² wira,wira golok & pedang setiawan & ada la jugak yang lain tu. Ayah mama cakap kalau tak nak buang,sila angkut bawa balik...hahaha. Komik ni dah hampir 20 tahun. Abg ipar mama yang tolong kemas,dia ingat skit..sekali berdozen...hahaha. Sorok sana sikit..sorok sini sikit..kumpul² jadi banyak la kan.





So hubby cakap...tak yah jual la,nanti kita beli almari..kalau orang datang boleh baca. Wahh..bagus idea hubbyku kan. Suka betul dengar...hahahaha. Ada sapa² nak baca,meh la datang golek² ke rumah mama..hehehe




2 comments:

irma said...

haha slalu dgr org laki2 je yg giler komik..ko pon sama yer...haha

~chekuna~ said...

ms zaman kecik2..sy tumpang baca pak2 sedara punya..best gak komik2 ni...heheheh...