Monday, June 18, 2012

Hari yang penat

Salam semua. Penat betul hari ni,sekarang baru nak balik. Perut pun lapar,dari tengahari tak makan lagi. Rasa nak nangis kerja macam ni. Kot yer pun,bagi la makan dulu. Ni la dunia kerja baru saya,bila bos ada memang tak cukup masa..bila bos takde,sangat rileks!

Saya tengah tunggu train sekarang ni,korang semua tentu dah makan malam kan. Balik nanti,terus makan kat kedai je la,tak sempat dah nak masak.

Train dah sampai...

No comments: