Monday, June 03, 2013

Children's Nutrition

                                             
     

                                        
                                       

Meal shakes ni sesuai untuk anak-anak yang mengalami masalah kurang selera makan macam anak saya atau dengan kata lain sangat memilih untuk makan. Sekarang anak saya masih minum susu jadi masalah berat tak timbul tapi ibu mana la yang senang hati kan setiap kali ajak makan,jawapan dia adalah TAK NAK!! Dengan set tambahan ni harap dapat memberi selera makan kepada kakak. Nak dapatkan MS ni, boleh email sue saveme_zero@yahoo.com or whassup 0123168562. Insya allah harga sangat berbaloi dengan hasilnya. 




1 comment:

Rina Bahari said...

salam.....uiks..anak aku syaqil tu pun susah nak makan ...dah la skrg ni dah stop susu ....bleh la try mealshake tu ...kalau aku nak nanti aku habaq yerk.... tak sangka la plak upernya husband kita seopis ..aduyai....klakor la plak ...punya la lama baru tahu ...hehehe